Bize Ulaşın

 

 

Size her konuda yardımcı olabiliriz

Öğrencilerimize hesaplı, güvenilir ve kaliteli bir hizmet sunmak amacıyla sürekli kendimizi geliştiriyor ve İngiltere'de eğitim konusunda merak ettikleri tüm bilgilere kolayca ulaşabilmelerini önemsiyoruz.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miles&Smiles Reservation Facility

S.S.S.

İngiltere eğitim programlarımız hakkında merak ettiğiniz ya da yardıma ihtiyaç duyduğunuz konular hakkında sık sorulan soruları ve cevapları inceleyebilirsiniz.

Öğrenci İlişkileri

Öğrenci beklentilerini daha iyi anlamak için eğitimle ilgili gerekli verileri toplamaya ve elde edilen bilgilerle yeni öğrenciye özel eğitim planları geliştirmeye, bu yönde geliştirilen öğrenciye özel ihtiyaç odaklı eğitim planlarını öğrenci ilişkileri bölümümüz yürütmektedir.
 
 
Miles&Smiles Extra Baggage Allowance
Use of Business Class Desk

Sosyal Medya

Instagram hesabımızdan bizi daha yakından takip edebilirsiniz. @studyuk.com.tr

 

STUDYUK Yurtdışı Eğitim Araştırmaları Merkezi

Adres: Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No:107/5 Balgat/Çankaya/Ankara/Türkiye, 06520

Telefon: +90 312 472 40 46 / +90 312 472 93 02

Mobil: +90 507 255 39 94

Whatsapp: +44 7733 0895 06 

E Posta: info@studyuk.com.tr

 

Adres: Unit 205, Second Floor, 102-105 Whitechapel High Street E1 7RA London, United Kingdom

Telefon: +44 7733 0895 06 

E Posta: info@studyuk.com.tr

 

 

Öğrenci Memnuniyet Politikamız

STUDYUK olarak, öğrenci odaklı bir yaklaşımla gerçekleştirdiğimiz danışmanlık ve araştırma faaliyetlerimizde öğrencimizin beklentilerini, şikâyetlerini, öneri ve memnuniyetlerini kolaylıkla iletebileceği iletişim imkânları sunar ve ekonomik beklentimiz olmadan öğrencilerimizi dikkatle dinleriz. Ulusal ve uluslararası yasal şartları, mevzuat şartlarını, eğitim kurallarını dikkate alarak öğrenci memnuniyetini sağlamak için telafi yöntemleri uygular, öğrenciye ait geribildirimleri değerlendirir ve çözüm üretiriz. 

Faaliyetlerimizle ilgili öğrenci şikâyetlerini en doğru şekilde algılama, tanımlama, analiz etme, yönlendirme, çözümler üretme, öğrenciye sonuçlarını bildirme süreçlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik ve hesap verebilirlik prensipleri doğrultusunda, öğrenci odaklı bir yaklaşımla değerlendirerek yönetir ve edindiğimiz bilgileri sürekli daha iyiye ulaşmak amacıyla kullanırız. 

Öğrencilerimizin beklentileri ve gereksinimleri doğrultusunda, ürün ve hizmetlerimizi geliştirmek için öğrencilerimiz ve çalışanlarımız başta olmak üzere tüm paydaşlarımızdan aldığımız geribildirimleri kullanarak ve gereken tüm kaynakları sağlayarak süreçlerimizi sürekli iyileştiririz.